خرید کارتن با کیفیت

خرید کارتن با کیفیت


Rate this post

خرید کارتن با کیفیت در کارگاه تولید کارتن در برخی شرایط نسبت به سایر مراکز فروش ارزانتر است. اگر قصد دارید از کارتن برای بسته‌بندی محصولات خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

چرا که در این مقاله تصمیم گرفتیم اطلاعات کاملی در مورد خرید و قیمت کارتن ارائه کنیم. انواع مختلف کارتن مانند کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن هفت لایه، کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی و … نقش مهمی در صنعت بسته‌بندی دارند. از آنجایی که بسته‌بندی با کارتن مزایای زیادی دارد، اکثر تولیدکنندگان برای بسته‌بندی محصولات خود به استفاده از کارتن روی آورده‌اند.

برای تهیه کارتن‌ها می توانید از کارتن‌های آماده‌ای که در بازار موجود است، استفاده کنید و یا سفارش خود را به کارگاه تولید کارتن ارسال کنید.

برای خرید کارتن خالی سه لایه  روی صنعت کارتن حساب کنید.

خرید کارتن با کیفیت ولی ارزان قیمت

قیمت کارتن بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. کارتن‌ها انواع مختلفی دارند و طبیعی است که نوع کارتن در تعیین قیمت آن موثر باشد. برخی از کارتن‌ها که برای بسته‌بندی بیشتر محصولات استفاده می‌شود عبارتند از:

  1. کارتن سینگل فیس
  2. کارتن‌های سه لایه
  3. کارتن‌های پنج لایه
  4. کارتن دایکاتی
  5. کارتن لمینتی
  6. و …

با توجه به ویژگی‌های محصول خود می‌توانید مناسب‌ترین نوع را از کارتن‌های مختلف انتخاب و سفارش دهید. تناسب بین محصولی که می‌خواهید بسته‌بندی کنید و کارتنی که انتخاب می‌کنید هزینه‌های شما را مقرون به صرفه نگه می‌دارد. عوامل دیگری که بر قیمت کارتن و جعبه تاثیر می گذارد عبارتند از:

  • نوع مواد اولیه مورد استفاده در ساخت کارتن
  • اندازه کارتن
  • نوع چاپ و تعداد رنگ های موجود در آن
  • تعداد سفارشات
  • و…

برای خرید کارتن با کیفیت و قیمت مناسب می‌توانید سفارش خود را به کارشناسان کارخانه کارتن سازی ما ارسال نمایید. این مجموعه از مواد اولیه با کیفیت، روش های اصولی و دستگاه‌های پیشرفته برای تولید کارتن استفاده می‌کند. اگر با انواع کارتن آشنا نیستید می توانید مشخصات محصول خود از قبیل وزن محصول، نوع محصول، زمان بسته‌بندی، سایز را به کارشناسان این محصول اطلاع دهید و از آنها راهنمایی دریافت کنید.

کارشناسان خبره و مجرب این کارخانه با توجه به ویژگی‌های خاص محصولی که می‌خواهید بسته‌بندی کنید مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین نوع کارتن را به شما پیشنهاد می‌‌دهند. به این ترتیب می‌توانید به یاد داشته باشید که کالا در تمام مدتی که در بسته‌بندی است، از زمان ارسال تا انبارداری و تا زمانی که به دست مشتری می‌‌رسد، سالم است.

خرید کارتن با کیفیت
خرید کارتن با کیفیت

خرید کارتن با کیفیت برای بسته بندی و مزایای آن 

بسته‌بندی محصولات با کارتن مزایای زیادی دارد و به همین دلیل اکثر محصولات از محصولات دارویی و بهداشتی گرفته تا مواد غذایی و بسته‌بندی در کارتن‌های مختلف بسته‌بندی می‌شوند. از مزایای بسته‌بندی با کارتن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارتن‌ها بادوام هستند و از محصولات در برابر فشار و ضربه محافظت می‌کنند. وزن کارتن زیاد نیست و حمل و نقل بسته‌بندی کارتنی آسان است. خرید کارتن هزینه زیادی برای شما ندارد، اما باعث می شود تا با بسته‌بندی مناسب محصول، فروش و سود شما را افزایش می دهد.

استفاده از کارتن نگهداری محصولات را بسیار آسان می کند زیرا می توان آنها را به خوبی روی هم چید و از خراب شدن بیشتر محصولات جلوگیری کرد زیرا در برابر نور و رطوبت مقاوم هستند.

کارتن‌ها جابجایی محصولات را بسیار آسان تر می‌کنند. همچنین می‌توانید از کارتن مادر برای بسته‌بندی چندین کارتن کوچکتر استفاده کنید تا جابجایی آن آسان تر شود. بیشتر کارتن ها دارای سوراخ هایی هستند که به هوا اجازه عبور می دهد.

به این ترتیب تهویه مناسب از آسیب دیدن محصولاتی که بسته‌بندی کرده اید، جلوگیری می کند. البته باید به خاطر داشته باشید که تمام این مزایا زمانی حاصل می شود که از کارتن های با کیفیت و استاندارد برای بسته‌بندی محصولات خود استفاده کنید.

برای تهیه کارتن های با کیفیت نیز باید کارتن را از کارخانه کارتن سازی تهیه کنید که تجربه و مهارت لازم در این زمینه را داشته باشد. برای خرید کارتن با کیفیت روی صنعت کارتن حساب کنید.

تولید کنندگان بی تجربه از مواد اولیه مرغوب و روش های اصولی استفاده نمی‌کنند و در نتیجه کارتن های بی‌کیفیت تولید می کنند.

خرید کارتن با کیفیت
خرید کارتن با کیفیت

ویژگی های مهم در خرید کارتن با کیفیت

زمانی که ویژگی‌های یک کارتن باکیفیت را بشناسید، قطعا می توانید انتخاب بهتری داشته باشید و یک انتخاب ایده آل داشته باشید.

– تحمل دما

کارتن باکیفیت، کارتنی است که بتواند دمای مناسب را تحمل کند. هنگامی که دمای کارتن افزایش می‌یابد، الیاف آن کارتن خشک می‌شود. افزایش دمای کارتن می تواند باعث تغییر رنگ، شکل یا حتی سوختن آن شود.

– تحمل نور

اگر نور منعکس شده از کارتن زیاد نباشد، نمی‌تواند تاثیر مخربی بر ظاهر کارتن داشته باشد. اما اگر نور منعکس شده از جعبه بیش از حد باشد، ممکن است باعث محو شدن چسب کارتن، تغییر رنگ کارتن و از دست دادن استحکام چسب کارتن شود.

– رطوبت

کارتن یکی از محصولات ساخته شده از چوب است. چوب ساختاری دارد که آب و رطوبت را جذب می کند. کارتن نیز از این قاعده مستثنی نیستند! کارتن ها می توانند رطوبت اطراف خود را جذب کنند، اما اگر این رطوبت بیش از حد باشد، می تواند ساختار کارتن را از بین ببرد. یکی از شایع ترین علل آسیب به کارتن‌ها آب و رطوبت اضافی است. رطوبت بیش از حد باعث تخریب ساختار کارتن‌های چند لایه‌ای می‌شود که به هم می‌چسبند و این باعث خرابی و از بین رفتن کارتن  می‌شود.

– تحمل وزن

کارتن‌های با کیفیت ظرفیت بار بالایی دارند. اگر به دنبال خرید کارتن‌های با کیفیت هستید، حتماً از فروشنده در مورد وزن سوال بپرسید. کارتن‌هایی که وزن زیادی را تحمل نمی‌کنند با کمی وزن بیشتر باعث آسیب به محصول می‌شوند.

خرید کارتن با کیفیت به صورت تکی برای چه افرادی مناسب است؟

در این روش مصرف کننده به یک یا چند کارتن نیاز دارد. بنابراین حتی اگر محصول مورد نظر کارتن‌‌های آماده (مناسب با نیاز مصرف کننده) نداشته باشد، مجبور است حتی برای یک کارتن از خط تولید استفاده کند! طبیعی است که قیمت کارتن‌هایی که به صورت تکی خریداری می‌شوند بیشتر از کارتن های عمده باشد.

با این حال، برای مصرف کنندگانی که قصد خرید تعداد زیادی کارتن را ندارند، گزینه خوبی است. جالب است بدانید که برخی از تولیدکنندگان محدودیت‌هایی را برای فروش کارتن‌های خود اعمال می‌کنند. به عنوان مثال تبلیغ می‌کنند که فقط به مشتریانی خدمات ارائه می‌دهند که تعداد کارتن‌های سفارش داده شده آنها بیشتر از 200 کارتن باشد.

ما سعی کردیم یک مثال بسیار ابتدایی ارائه دهیم تا بتوانید به راحتی دلایل گرانی خرید کارتن‌های تکی را نسبت به کارتن‌های عمده درک کنید.

خرید کارتن با کیفیت به صورت عمده برای چه کسانی مناسب است؟

خرید کارتن با کیفیت به صورت عمده به این معناست که مصرف کننده قصد خرید تعداد زیادی کارتن از شرکت سازنده را دارد. این امر منجر به کاهش جزئی در هزینه خرید کارتن نسبت به روش تکی می‌شود. زیرا در خرید عمده، فروشنده (در این مثال، تولیدی) محصولات بیشتری را می‌فروشد و در نتیجه سود بیشتری کسب می‌کند.

بنابراین بخشی از این سود را به خریدار که به صورت عمده خرید می کند برمی‌گرداند تا زمینه را برای خریدهای بعدی خود تسهیل کند. علاوه بر این، خرید عمده باعث صرفه جویی در هزینه خرید کارتن می شود، به همین دلیل است که بسیاری آن را یک معامله برد-برد می‌دانند.

موارد مهم در خرید کارتن با کیفیت

در ادامه برخی از مهم ترین مواردی هستند که هنگام خرید کارتن با کیفیت باید در نظر بگیرید:

کیفیت را فدای قیمت نکنید! همیشه به خاطر داشته باشید که «ارزانی بی دلیل وجود ندارد». شاید با تولیدی آشنا باشید که ادعا می کند کارتن هایش را با قیمت بسیار پایین به شما

می‌فروشد. در این صورت قبل از هیجان زدگی باید قیمت کارتن را با سایر تولیدی‌ها مقایسه کرد. اگر کارتن مورد نظر با قیمت کارتن‌های موجود در بازار تفاوت زیادی داشت از خرید آن خودداری کنید. زیرا در تهیه آن حتما از مواد اولیه بی‌کیفیت استفاده شده است. اجازه بدید این موضوع را با یک مثال توضیح دهم.

تصور کنید شرکتی دارید که در زمینه طراحی لوگو فعال است و کیفیت خدمات آن بسیار بالاست. از سوی دیگر، رقبای آن ها طراحی لوگو را با هزینه کمتر و قیمت ارزان‌تری ارائه می‌دهند. طبیعتاً اگر قیمت شما قیمت مناسبی باشد، آن را کاهش نخواهید داد زیرا مطمئن هستید که کیفیت خدمات شما به قیمتی که دارد، می ارزد.

در نتیجه، حتی اگر مشتری به رقیب شما مراجعه کند، کیفیت لوگوی نهایی که دریافت می کند بسیار کمتر از خدمات شما است. پس اگر قیمت لوگوهای مختلف را بدانید حتما می دانید که اگر قیمت شما کمتر باشد کیفیت کار نیز کاهش می‌یابد.

خرید کارتن با کیفیت
خرید کارتن با کیفیت

جمع بندی در خصوص خرید کارتن با کیفیت

در پایان مقاله مواردی را که در این قسمت به آن پرداخته شده است به اختصار توضیح خواهیم داد. با توجه به نیاز روزافزون مردم به بسته‌بندی و جابجایی محصولات خود، خرید کارتن باکیفیت اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. به همین دلیل قبل از هر چیز باید بررسی شود که کدام مراکز برای این کار (خرید کارتن با کیفیت بسته‌بندی) مناسب هستند.

فقط در این صورت می‌توانید با خیال راحت کارتن خود را سفارش دهید. از سوی دیگر، در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست. بنابراین به جای جستجوی محصولات ارزان، به دنبال محصولاتی باشید که قیمت مناسبی دارند. زیرا کیفیت مواد اولیه خود را کاهش نمی‌دهند.

برای خرید کارتن 5 لایه ی با کیفیت حتما روی صنعت کارتن حساب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *