معرفی انواع بسته بندی

معرفی انواع بسته بندی


Rate this post

معرفی انواع بسته بندی

واضح است که بسته بندی نقش زیادی در ارزش درک شده یک محصول دارد و به طور کلی ، صنعت بسته بندی در سالهای گذشته نسبت به نوآوری های مداوم در فناوری قابل حمل ، تغییر زیادی نکرده است. با وجود گزینه های موجود در بازار امروز ، انتخاب مناسب ترین راه حل بسته بندی برای محصول شما اغلب دشوار است. بیایید نگاهی بیندازیم به انواع مختلف گزینه های بسته بندی که می توانید برای افزایش محصول و تجربه مشتری خود استفاده کنید.

جعبه های مقوایی

مقوا ماده ای بر پایه کاغذ است که سبک ، در عین حال محکم است. برای ایجاد اشکال و ساختارهای سفارشی می توان آن را به راحتی برش داد و دستکاری کرد. این ویژگی ها استفاده از آن را ایده آل می کند. این ماده با تبدیل مواد الیافی که از چوب یا از کاغذهای زاید بازیافتی به خمیر کاغذ تبدیل و سپس سفید شدن آنها ساخته می شود. کارتن های مقوایی در درجه های مختلفی ارائه می شود که هر کدام برای نیازهای مختلف مناسب است.

کارتن بسته بندی

ماده اولیه اصلی که برای ساخت کارتن بسته بندی استفاده می شود بیشتر کاغذهای بازیافتی است که در ماشین آلات بزرگ با دقت بالا و معروف به راه راه ساخته می شود. این نوع تخته ها می توانند بارها و بارها مورد استفاده مجدد و بازیافت قرار گیرند. می توان از آنها برای عملکردها و مقاومت های مختلف استفاده کرد. کارتن های برش داده شده در اندازه ها و شکل های مختلف تا می شود تا به بسته بندی تبدیل شود. برای خرید کارتن می توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین از سایت صنعت کارتن سفارش دهید.

جعبه های پلاستیکی

از پلاستیک در طیف وسیعی از محصولات استفاده می شود. تعدادی از مواد سنتی مانند چوب ، چرم ، شیشه ، سرامیک و غیره قبلاً با پلاستیک جایگزین شده اند.

دلیل دیگر اینکه چرا پلاستیک به عنوان گزینه ای محبوب برای بسته بندی مواد شناخته می شود ، به دلیل توانایی در نمایش محصول از هر زاویه و بدون باز کردن آن است. همچنین انعطاف پذیر ، سبک وزن است و می تواند با استفاده از فیلم ها یا پوشش برای بهبود ظاهر بسته بندی استفاده شود.

برخلاف تصور رایج ، پلاستیک در واقع قابل بازیافت است ، به این معنا که در مقایسه با شیشه و سایر مواد برای تولید پلاستیک جدید انرژی کمتری لازم است. از همه بهتر ، بسیار مقرون به صرفه است.

بسته بندی نئوپان

از نئوپان در صنایعی مانند الکترونیکی ، پزشکی ، غذایی ، آرایشی و بهداشتی و نوشیدنی استفاده می شود. نئوپان در اصل نوعی مقوا است که از انبار کاغذ ساخته شده ساخته می شود. به راحتی قابل برش ، تا شدن و شکل گیری است. این یک گزینه مقرون به صرفه برای محصولات شما است.

اگر تجارت شما با وسایل سنگین سروکار دارد ، نمی توانید از بسته بندی نئوپان استفاده کنید ، زیرا ورق نئوپان ماده ای سبک است و برای بسیاری از اقلام مواد غذایی مانند غلات ، کراکر ، جعبه دستمال و غیره ساخته شده است. همچنین ، اگر محیط ذخیره سازی با رطوبت سنگین باشد ، نئوپان می تواند به راحتی ضعیف شود و منجر به تغییر رنگ و انبساط شود.

 کیسه های مهر و موم شده با فویل

کیسه های مهر و موم شده فویل به طور معمول در اکثر بسته بندی های قهوه و چای دیده می شود. چرا؟ این محصولات را برای حفظ عطر و طعم متراکم نگه می دارد ، از آن در برابر باکتری محافظت می کند و به افزایش ماندگاری کمک می کند. به غیر از غذا ، از کیسه های مهر و موم شده فویل برای ملافه و لباس نیز استفاده می شود. این فرایند شامل خارج کردن اکسیژن از کیسه برای محکم نگه داشتن پارچه و جلوگیری از رشد قارچ ها و باکتری های دیگر است. آجیل ، غلات ، ماهی دودی ، پنیر و گوشت های پخته شده نیز با کیسه های بسته شده با فویل بسته بندی می شوند تا از فساد جلوگیری کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *