نکات مهم در مورد بسته بندی هنگام اسباب کشی

نکات مهم در مورد بسته بندی هنگام اسباب کشی


3.7/5 - (3 امتیاز)

در این مقاله نکات مهم در مورد بسته بندی هنگام اسباب کشی بیان می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه با ما همراه باشید.

جابجایی در خانه وقت گیر است و گاهی اوقات احساس می شود وقت کافی برای این کار وجود ندارد. با این حال ، اگر به درستی برنامه ریزی کرده باشید ، می توانید در وقت صرفه جویی کنید.

ما اطلاعات و راهنماهای زیادی در مورد چگونگی بسته بندی وسایل با خیال راحت قبل از اسباب کشی آورده ایم. در ادامه نیز ، ما قصد داریم توجه شما را به بهترین راه برای باز کردن کارتن ها هنگام رسیدن به خانه جدید خود معطوف کنیم. خواندن این نکات ، روند بسته بندی را تسریع می کند و این اطمینان را می دهد که می توانید زودتر از محیط جدید خود لذت ببرید.

بسته بندی قبل از روز اسباب کشی

قبل از روز اسباب کشی مطمئن شوید که همه اتاق های خانه را تمیز ، گرد و غبار و تمیز کرده اید. سپس کارتن های باکیفیتی را برای بسته بندی تهیه کنید. برای خرید کارتن استاندارد و مستحکم می توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری محصولات خود را از شرکت صنعت کارتن ثبت سفارش نمایید. برای ثبت سفارش غیر حضوری می توانید به صورت آنلاین و یا با شماره 09123804968 تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

هنگام اسباب کشی ، اکیداً توصیه می کنیم که کارتن های خود را با اتاق مقصد در خانه جدید خود برچسب گذاری کنید. این برای کمک به شما در رسیدن به خانه جدید است. هنگام بیرون آوردن کارتن ها از وانت ، اطمینان حاصل کنید که همه آنها در اتاق صحیح خانه جدید شما قرار گرفته اند. اگر همه کارتن ها به درستی برچسب گذاری شوند ، این کار آسان است.

بسته بندی اثاثیه منزل

بهتر است بسته بندی سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و اتاق خواب را بعد از شروع کار در اتاق های دیگر شروع کنید. به طور کلی ، احتمال اینکه به موارد موجود در این اتاق ها بیش از موارد موجود در اتاق های عمومی ، فوری و مکرر نیاز داشته باشید ، بیشتر است. این مسئله به ویژه اگر بعداً در روز انجام دهید بسیار مهم است. اتاق های عمومی ، پارکینگ و وسایل باغ را می توان روز بعد بسته بندی کرد.

خرید کارتن بسته بندی برای اسباب کشی
خرید کارتن بسته بندی برای اسباب کشی

فوت کوزه گیری بسته بندی اثاثیه منزل

نحوه بسته بندی لوازم منزل خود دارای نکات مهمی است که در هنگام بسته بندی باید حتما به آنها توجه نمود، چرا که اگر این فرآیند به درستی انجام نشود ممکن است اثاثیه منزل دچار آسیب و یا شکستگی و یا خرابی شوند . برای اینکه یک بسته بندی مطمئن و امن داشته باشید باید به نکات زیر توجه کنید:

گام اول : پیدا کردن کارتن مناسب

یکی از دغدغه های مردم در اسباب کشی قطعا پیدا کردن کارتن مناسب است چرا که هر کدام از اثاثیه منزل باید کارتن مخصوص به خود داشته باشند. مثلا برای حمل لوازم برقی قطعا نمی توان از کارتن های با قطر کم ونازک استفاده کرد چرا که امکان ضربه و آسیب را بالا می برد.

پس بهتر است برای این امر از مراکز معتبر، کارتن مناسب اسباب کشی خریداری نمایید. صنعت کارتن به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده می تواند به شما در خرید یک کارتن مناسب و با کیفیت کمک کند. شما می توانید با تماس با صنعت کارتن علاوه بر دریافت مشاوره رایگان برای خرید کارتن اسباب کشیف از سایر قیمت های انواع کارتن مطلع شوید.

گام دوم: دسته بندی اثاثیه منزل 

لوازم شکستنی، لوازم برقی، لوازم پلاستیکی و … را به خوبی باید تفکیک کنید و هر کدام را در بسته بندی های جدا قراردهید و بر روی آن ها لیبل بزنید، این لبل ها بهتر است بزرگ و شفاف و در همه طرف کارتن زده شود چرا که در هنگام حمل، باربرها حتما به آن ها باید توجه کنند تا دچار آسیب نشوند.

گام سوم : جلوگیری از فضای خالی در کارتن

سعی کنید کارتن ها را پر کنید چرا که خالی ماندن آن ها موجب می شود تا لوازم در هنگام حرکت، جا به جا شوند و ممکن است دچار آسیب شوند. بهتر است برای این کار از روزنامه و یا پارچه و یا ملزومات اسباب کشی استفاده نمایید تا فضاهای خالی کارتن به خوبی پر شده و از جا به جایی جلوگیری شود.

گام چهارم : بسته بندی مناسب کارتن ها

حتما دقت کنید که کارتن ها را با وسیله مناسب محکم ببندید که از باز شدن احتمالی و پخش شدن لوازم در باربر جلوگیری شود.

گام پنجم : نحوه چیدمان کارتن ها در وسیله بابری

بهتر است در هنگام جابه جایی کارتن ها فضای پایین باربر را با کارتن لوازم سنگین و فضای بالا را با کارتن لوازم سبکتر پر کنید تا در اثر تکانه های مسیر، از سقوط و جا به جایی کارتن ها جلوگیری شود و میزان آسیب به صفر برسد.

بسته بندی مناسب اسباب کشی
بسته بندی مناسب اسباب کشی

باز کردن کارتن ها در منزل جدید

باز کردن کارتن ها در خانه جدید شما چندان سخت و دشوار نیست ، اما با برنامه ریزی و سازماندهی بسیار سریع تر و آسان تر می شود. پیروی از راهنمای ساده فوق به شما امکان می دهد سریعتر از آنچه ممکن است فکر کنید در محیط جدید زندگی کنید و لذت ببرید.

برای باز کردن کارتن ها بهتر است اول به لیبل های آن ها توجه نمایید چرا که هر کدام از لیبل ها دسته بندی لوازم منزل را نشان میدهد. البته توصیه می شود اول لوازم سنگین منزل چیده شود مثل فرش ها و مبلمان و تلویزیون و یخچال و گاز و … و سپس اقدام به باز کردن خرده ریزها از داخل کارتن نمایید.

در گام بعدی بهتر است از شلوغی بپرهیزید چرا که شلوغی خود عامل سردرگمی در چیدمان منزل است. مثلا از یک اتاق و یا آشپزخانه اول شروع کنید و کارتن های مربوط به آن ها را باز نمایید و اقدام به چیدن کنید چنانچه یکی از این انجام شد به سراغ کارتن ها بقیه بروید.

قطعا بعد از اینکه کارتن ها را باز کردید با کوهی از کارتن مواجه خواهید چنانچه کارتن ها آسیب ندیده باشند بهتر است آن ها راکامل باز کرده و تا کنید و در انباری و در محلی دیگر نگهداری کنید.

بدین ترتیب بدون هیچ گونه استرسی یک اسباب کشی آسان را تجربه خواهید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *