اگر برای خرید کارتن در کرج نیاز به مشاوره دارید، می توانید روی صنعت کارتن حساب باز کنید. برای خرید کارتن 3 لایه، خرید کارتن 5 لایه و دیگرانواع کارتن روی ما حساب باز کنید. استفاده از انواع کارتن ها و جعبه ها برای جا به جایی محصولات تولیدی و… استفاده می‌شود. به همین دلیل تنوع این محصولات در کیفیت های مختلف، بسیار زیاد شده است. شما می‌توانید برای خرید کارتن کرج یا هر جای دیگری از ایران به شرکت صنعت کارتن اعتماد کنید.برای خرید کارتن کرج و یا هر کجای دیگری، به هیچ عنوان نیازی نیست که به بازار های عمده فروشی مراجعه کنید. صنعت کارتن امکان سفارش کارتن برای هر نقطه از کرج را دارد.

خرید و قیمت کارتن در کرج

برای خرید کارتن در کرج با بهترین قیمت می توانید روی صنعت کارتن حساب باز کنید. قیمت کارتن در کرج با توجه به مقدار سفارش شما و جنس کارتن درخواستی تعیین می شود. در حال حاضر بسته بندی بازوی محرک بازاریابی است. اگر کالای تولید شده را نتوان به سلامت به مقصد رساند، تنها ضرر است که عاید تولید کننده خواهد شد. برای همین است که تولید کنندگان باید به کارتن های بسته بندی استاندارد با اندازه هایی منطبق بر ابعاد کالای تولیدی دسترسی داشته باشند.

خرید کارتن در کرج
خرید کارتن در کرج

پیش از این، تولید کنندگان برای خرید انواع کارتن های بسته بندی بایستی به فروشگاه های حضوری مراجعه می‌کردند و انتخاب هایشان بین کالا های از پیش طراحی شده با کیفیت های پایین محدود بود. اما امروز دیگر شرایط فرق پیدا کرده است. این بار قصد داریم آسانترین روش خرید کارتن های بسته بندی را با شما در میان بگذاریم.شرکت صنعت کارتن برای سال های متوالی به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر در میان مشتری های گرامی شناخته شده است. این شرکت با در اختیار داشتن بهترین مواد اولیه و دستگاه های پیشرفته، امکان سفارش انواع محصولات و کارتن ها را برای بسته بندی فراهم نموده است.

صنعت کارتن شرایط تولید انواع کارتن های بسته بندی را به تناسب نیاز مشتریان فراهم کرده است. این شرکت با به کار گیری به روزترین دستگاه ها و آخرین فناوری های تولید، کیفیت ساخت کارتن ها را ارتقا بخشیده است. به همین خاطر توانسته بخشی از بازار فروش را به نفع خود تغییر دهد.

آوازه‌ و خوشنامی شرکت صنعت کارتن تنها در تولید محصول با کیفیت بر اساس استاندارد ها خلاصه نمی‌شود. بلکه، امکان تحویل سفارش های مورد نظر در تاریخ های تعیین شده و شرایط ارسال به هر جای ایران نیز جز ویژگی های این شرکت نام برده شده است. مانیتورینگ خط تولید با استفاده از دستگاه های خودکار، تمامی فرآیند ساخت و تولید با دقت انجام خواهد شد.

خرید کارتن کرج
خرید کارتن کرج

مزیت های ثبت سفارش خرید کارتن در صنعت کارتن

محصولاتی که در زمینه‌ی بسته بندی تولید و عرضه شده‌اند از تنوع بسیاری برخوردار هستند. معروفترین و ساده‌ترین کارتن های بسته بندی و حمل نقل، کارتن های  5 لایه و 3 لایه نام دارند. کیفیت و ضخامت این دو کالا در حدی است که می‌توان با آن ها لوازم حساسی مانند یخچال را هم بسته بندی نمود.

کارشناسان ما در صنعت کارتن راه های مختلفی را برای مشاوره دادن به مشتریان گرامی را فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید برای خرید کارتن کرج و هر جای دیگری از طریق سایت رسمی شرکت صنعت کارتن ثبت سفارش نمایید. البته برای ثبت سفارش می‌توانید با کارشناسان ما به صورت تلفنی هم در تماس باشید.

تمامی محصولات تولید شده در توسط صنعت کارتن بر اساس استاندارد های رسمی و بین المللی به بازار عرضه شده‌اند. شما می‌توانید از انواع کارتن های 5 لایه و 3 لایه برای حمل و نقل، بسته بندی کالا های شکستنی، اسباب کشی و … استفاده کنید. همچنین این کارتن ها را قابلیت تولید در ابعاد مختلفی را دارند.

یکی دیگر از مزیت های صنعت کارتن را می‌توان در شرایط ارسال آن دانست. شما می‌توانید برای خرید کارتن کرج یا هر شهر دیگر از ایران عزیزمان به اعتماد کرده و سفارشتان را تحویل بگیرید. چرا که این شرکت امکان ارسال امن و به موقع را به هر جا که بخواهید را فراهم کرده است.

به علاوه شما می‌توانید برای تولید و خرید کارتن کرج و یا هر شرکتی که در آن فعالیت دارید، در خواست ساخت کارتن به صورت اختصاصی را بدهید. امکان چاپ بر روی کارتن های تولید شده در صنعت کارتن با کیفیت بالا نیز وجود دارد.

قیمت انواع کارتن در صنعت کارتن

مهمترین ویژگی مثبت این شرکت، فناوری تولید آن است. صنعت کارتن با در اختیار داشتن دستگاه های به روز و مواد اولیه با کیفیت توانایی ثبت انواع سفارش را با بهترین قیمت دارد. محصولات تولید شده توسط شرکت ما توانایی رقابت با هر محصولی را از نظر کیفیت و قیمت با دیگر شرکت ها را خواهد داشت. متاسفانه بیشتر اوقات کیفیت خوب فدای قیمت بالای یک محصول می‌شود. اما این شرکت این مشکل را از میان برداشته است و شرایط خرید را بدون دخالت دلال ها و یا هزینه های اضافی تولید و ارسال را از پیش روی مشتریان گرامی برداشته است.

مشاوره رایگان خرید کارتن در کرج
مشاوره رایگان خرید کارتن در کرج

شما می‌توانید هر یک از کارتن های 3 لایه و 5 لایه را که خواستید با اطمینان از کیفیت سفارش دهید. اولویت ما در صنعت کارتن، تضمین کیفیت و قیمت با هم است. شما می‌توانید کارتن های با کیفیت را برای بسته بندی انواع محصولات تولیدی را از این شرکت با بهترین قیمت خریداری کنید. پس با خیالی آسوده با ما تماس بگیرید و محصولی را که در نظر دارید را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

پرسش های متداول

در ادامه تعدادی از متداول ترین سوالاتی که مشتریان از ما می پرسند را جمع آوری کرده ایم. چنان چه برای ثبت سفارش خرید کارتن نیاز به مشاوره تلفنی داشته باشید، با ما تماس بگیرید.

چگونه می‌توان در صنعت کارتن ثبت سفارش کرد؟

پیش از ثبت سفارش در صنعت کارتن می‌توانید از مشاوره تلفنی کارشناسان ما استفاده کنید.

شرایط ارسال سفارش ها در صنعت کارتن چگونه است؟

شما در هر کجای ایران که باشید می‌توانید در صنعت کارتن ثبت سفارش کنید و سفارش شما طبق زمانبندی برای شما ارسال خواهد شد.

مزیت ثبت سفارش در صنعت کارتن چیست؟

صنعت کارتن با به کار گیری آخرین و به روزترین دستگاه ها، با کیفیت ترین کارتن ها را تولید می‌کند.

آیا امکان سفارش محصولات متنوع وجود دارد؟

صنعت کارتن با استفاده از به روزترین تجهیزاتی که در اختیار دارد، می‌تواند انواع کارتن های 3 لایه و 5 لایه را تولید کند.

تعیین قیمت سفارش در صنعت کارتن به چه صورت است؟

صنعت کارتن با حذف واسطه ها از هزینه های جانبی کاسته است و امکان خریداری بهترین کالا را با کیفیت با فراهم کرده است.

سطح کیفیت کارتن های تولید شده بر چه اساسی سنجیده می‎‌شود؟

تمامی محصولات تولید شده توسط صنعت کارتن بر اساس استاندارد و با مواد اولیه با کیفیت است.