خرید کارتن سه لایه، به دلیل ضخامت خوبی که دارد برای بسیاری از کاربردها توصیه می شود. کارتن 3 لایه  یکی از پرکاربرد ترین مدل های کارتن در صنعت بسته بندی می باشد.کارتن ها با توجه به هدف و کاربردشان طراحی و تولید می شوند. بسته بندی یک امر تخصصی است که یکی از تکنیک های اصلی آن بسته بندی کارتنی است. لایه های هر کارتن نشان دهنده ضخامت کارتن است. کارتن 3 لایه دارای سه لایه است اما چگونه و چرا 3 لایه است؟ دلیل این موضوع این است که کارتن در برابر ضربه مقاومت کافی داشته باشد. اگر نیاز به مشاوره رایگان پیش از ثبت سفارش و خرید کارتن یا خرید کارتن 3 لایه دارید، با ما تماس بگیرید.

خرید کارتن سه لایه از صنعت کارتن

هنگامی که صنعت تولید در حال رشد است، بسیار ضروری است که بسته بندی کارتن حاوی محصولات یا اقلامی باشد که بتواند در فواصل طولانی حمل و نقل شود و نیازهای انسان را تامین کند. و مطمئناً در هر خانواده ای اغلب با کارتن روبرو می شوید. استفاده از جعبه های مقوایی بسیار راحت است و بسیاری از خانواده ها برای نگهداری وسایل آن را انتخاب می کنند. کارتن 3 لایه پرمصرف ترین مورد است.

خرید کارتن 3 لایه
خرید کارتن 3 لایه

اکثر انواع کارتن ها عمدتاً از الیاف چوب ساخته می شوند، کارتن 3 لایه نیز از این قاعده مستثنی نیست، ساختار کارتن از 3 لایه کاغذ تشکیل شده است.

لایه بیرونی کاغذ: از کاغذ صاف، صاف و غیر موج دار ساخته شده است. کاغذ می تواند سفید، قهوه ای یا زرد باشد.
لایه میانی کاغذ: معمولاً از کاغذ نرم ساخته می شوند و توسط شیارهایی تشکیل می شوند که به لایه های کاغذ راه راه نیز معروف هستند. عملکرد این لایه کاغذی مانند لایه لایه ای برای کارتن در برابر ضربه های خارجی است که توانایی آن را در هنگام نگهداری و جابجایی افزایش می دهد. بسته به بزرگ یا کوچک بودن امواج، میزان تحمل نیز متفاوت است.
لایه پایین کاغذ: این لایه کاغذ می تواند یک لایه کاغذ معمولی باشد، همچنین می تواند یک لایه کاغذ سخت یا کاغذ کرپ باشد. نقش پشتیبان دارند. وزن کاغذ تقریباً 2 برابر بیرونی ترین لایه کاغذ است.

خرید کارتن سه لایه

برای خرید کارتن سه لایه از صنعت کارتن می توانید ثبت سفارش خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولات خود را در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید.

کارتن های سه لایه همان طور که از نامش پیداست از سه لایه تشکیل شده اند به صورتی که دو لایه صاف یک لایه موج دار را در وسط خود فرا گرفته اند. این کارتن ها به دلیل اینکه یک فضای خالی در بین آن وجود دارد استحکام بالایی دارند و برای بسته بندی کالاها و یا اسباب کشی بسیار مناسب هستند. این کارتن ها برای انواع وسایل و بیشتر کالاها از جمله مواد خوراکی، پوشاک وسایل آشپزخانه و مواد شیمیایی مناسب می باشد. البته کارتن های سه لایه نسبت به کارتن های پنج لایه مقامت کمتری دارند و می توان از آن برای بسته بندی کالاهای سبک تر استفاده نمود.

با توجه به اینکه کارتن های سه لایه برای بسته بندی کالاهای خاص استفاده می شود باید دارای کیفیت بالایی باشند. به همین منظور شرکت صنعت کارتن اقدام به تولید کارتن های با کیفیت بالا نموده است تا بتواند نیاز مشتریان خود را برآورده کند. محصولات تولیدی این شرکت دارای مقاومت بالایی در برابر ضربات است و کالاهای درون آن را به بهترین شیوه ممکن محافظت می کند. دلیل این امر این می باشد که این شرکت از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت برای ساخت ورق های کارتن استفاده می نماید.

کسانی که از کارتن های سه لایه برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده یا جزئی سفارش دهند و محصولات مورد نظر خود را درب کارخانه یا هر جایی که خودشان تعین می کنند تحویل بگیرند. شایان ذکر است که سرعت تحویل سفارشات به مشتریان بسیار بالاست و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

خرید کارتن سه لایه
خرید کارتن سه لایه

مزایای خرید کارتن سه لایه

  • ساخت و استفاده نسبتاً ارزان است.
  • وزن سبک، برش یا خم شدن آسان.
  • مقاوم در برابر فشار، تخلخل خوب.
  • طرح های متنوع، مدل های جعبه یا جعبه.
  • رنگ های غنی چاپ شده با فناوری چاپ فلکسو و افست.
  • پشتیبانی از چندین سبک مونتاژ (منگنه کردن، چسباندن، چفت شدن).
  • انباری تخت فشرده و به راحتی تا می شود.
  • حفاظت از مواد غذایی خوب، ضد آب خوب (لمینیت ضد آب).
  • پوشش آسان سطح، برجسته سازی آسان (جعبه).
  • آسان برای تعمیر، تغییر سبک اصلی.
  • آسان برای رسیدگی، بازسازی.
  • به راحتی زیست تخریب پذیر، سازگار با محیط زیست.

کاربرد کارتن سه لایه

در هر صنعت تولیدی، تقریبا همیشه وجود کارتن و کارتن برای بستن ابزار و تجهیزات را مشاهده می کنید. کارتن های 3 لایه نه تنها به حفظ کالا کمک می کند، بلکه امکان چاپ استانداردها و یادداشت های حمل و نقل را نیز فراهم می کند. و به خصوص کلیه اطلاعات لازم در مورد واحد تولیدی و روابط عمومی بهتر برای خود برند.

مخصوصا کارتن های سه لایه که به عنوان یک ظرف محصول عمدتاً برای صنایع سبک تولید می شود. حاوی کالاهای سبک، که کمتر تحت تاثیر ضربه هستند و  با توجه به انعطاف پذیری کلی آن واقعا قیمتشان بالا نیست.

اقلام ابزار/تجهیزات ممکن است بیشترین آسیب را در حین حمل و نقل داشته زیرا بیشتر وسایل الکترونیکی آبگریز و مقاوم در برابر ضربه هستند. اما برخی از کسب و کارها نحوه انتخاب کارتن برای بسته بندی را نمی دانند که این امر منجر به این می شود که هنگام تحویل کالا به دست مصرف کننده، شکسته یا فرو رفته و اعتبار و برند کسب و کار را تحت تاثیر قرار دهد.

بنابراین، کارتن  3 لایه با لایه های متعدد، لایه های متناوب امواج، که به صورت معقول چیده شده اند، طراحی شده است. این خاصیت ارتجاعی و مقاومت عالی در برابر ضربه را افزایش می دهد و محصولات شما را ایمن تر و ایمن تر می کند.

کارتن سه لایه معمولاً برای نگهداری تلویزیون ها، بلندگوها، تقویت کننده ها و سایر وسایل الکترونیکی استفاده می شود.

اگرچه این محصولی است که در ذخیره‌سازی ابزار/تجهیزات تخصص دارد، اما کسب‌وکارها باید به اندازه آن نیز توجه کنند، زیرا انواع مختلفی از لوازم الکترونیکی با اندازه‌های مختلف وجود دارد، بنابراین کسب‌وکارها باید به وضوح از سازنده درخواست کنند. تولید کننده می تواند محصولات کارتن مناسب را تولید کند. از جعبه ای که خیلی پهن است استفاده نکنید، زیرا وقتی محصول به دست مشتری می رسد، به راحتی ضربه می خورد.

علاوه بر این، باید کاغذی را با چقرمگی خاصی انتخاب کنید تا مطمئن شوید که در راه به سختی تحت تأثیر اجسام تیز قرار می گیرد.

خرید کارتن سه لایه ارزان

شرکت صنعت کارتن برای راحتی مشتریان خود اقدام به راه اندازی یک سایت کرده است تا انواع مدل های کارتن و خدماتش را در آن برای شما فراهم کنید.

افرادی که مایل هستند کارتن های مورد نظر خود را به صورت تلفنی سفارش دهند با سرعت بالایی می توانند این کار را انجام دهند.

در صنعت کارتن این امکان برای مشتریان فراهم شده است تا محاسبه قیمت کارتن را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند و به صورت غیرمستقیم قیمت انواع کارتن ها از جمله کارتن های سه لایه را استعلام بگیرند.

این شرکت در زمینه فروش کارتن تهران فعالیت می کند و افراد می توانند سفارشات خود را به صورت تلفنی ثبت نمایند.

با خرید غیرمستقیم می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی سفارش خود را ثبت نمایید و محصولات مورد نظر خود را در زمانی که به شما اعلام می کنند دریافت نمایید.

خرید کارتن سه لایه
خرید کارتن سه لایه

خرید کارتن سه لایه با کیفیت از شرکت صنعت کارتن

شرکت صنعت کارتن انواع کارتن های تک لایه و چند لایه از جمله کارتن های سه لایه و پنج لایه را با مواد اولیه با کیفیت و با استفاده از دستگاه های مدرن و به روز تولید می کند.

برای خرید کارتن سه لایه از شرکت صنعت کارتن می توانید سفارشات خود را به صورت حضوری و یا به صورت تلفنی انجام دهید.

البته برای افرادی که مایل هستند سفارش خود را به صورت تلفنی انجام دهند، این امکان فراهم می باشد. برای ثبت سفارش کارتن های سه لایه می توانید با شماره 09123804968 تماس بگیرید و در مدت زمان کوتاهی سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.