مشتریان

مشتریان


Rate this post

اگر بسته بندی از نظر دید مشتریان ضعیف باشد، احتمال زیادی وجود دارد که محصول شما مورد توجه مشتریان و مصرف کنندگان قرار نگیرد. غالباً، شخص براساس اولین برداشت و تجربه کلی بسته بندی خرید می کند.

به همین دلیل، به عنوان یک تجارت الکترونیک و صاحب مشاغل، توجه به جنبه های زیر بسیار توصیه می شود. وقتی نوبت به جذب شدن به یک محصول می رسد، 70٪ از اولین برداشت به بسته بندی بستگی دارد.

با اطمینان از اینکه مشتری قبل از دریافت محصول خود از محصول رضایت کافی را داشته باشد، باعث می شوید مشتریان عاشق بسته بندی خود شوند و دوست داشتن بسته بندی را برای آنها آسان تر می کند.

چگونه می توانید مشتریان را از طریق بسته بندی عاشق محصولات خود کنید؟

وقتی صحبت از افزایش آگاهی یک محصول یا ترغیب مشتریان به خرید یک محصول جدید یا موجود می شود، جعبه بسته بندی اولین تصور را از محصول ایجاد می کند که باعث می شود مشتری علاقه بیشتری به خرید آن داشته باشد. کیفیت جعبه های بسته بندی که برای نمایش و تحویل محصول شما استفاده می شود ضروری است.

مواردی وجود دارد که باید هنگام ایجاد دوره های سفارشی برای محصولات برای رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش خود به آنها توجه کنید. به یاد داشته باشید، این در مورد متمایز کردن شرکت و برند شما از رقبای شماست، به این معنی که شما باید هر کاری انجام دهید تا از دیگران متمایز شوید.

خب در اینجا به همین مبحث می پردازیم؛ راه هایی برای اینکه مشتریان از طریق جعبه های بسته بندی عاشق محصولات شما شوند!

طرح و شکل جعبه بسته بندی

وقتی صحبت از طراحی جعبه بسته بندی می شود، باید به جنبه های مختلفی توجه کرد. اول از همه، شما باید شکل آن را در نظر بگیرید. جعبه های مربع و مستطیل معمولاً به دلیل ذخیره سازی معمول هستند. سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید.

به عنوان مثال، نایک ایر کفش های خود را تنها در یک کیسه پلاستیکی هوا عرضه کرد. با بسته بندی، آنها توانستند:

  1. هوشمندانه محصول را به نمایش بگذارید
  2. قسمتی از نام محصول را برجسته کنید
  3. حمل و نقل را آسان تر کنید زیرا از قبل در یک کیسه هوا در دسترس است.

برندهای دیگر به رویکردهای متفاوتی اعتقاد دارند. برخی جعبه‌های مربع و مستطیل معمولی را انتخاب می‌کنند، اما تلاش زیادی برای چاپ انجام می‌دهند.

مشتریان
مشتریان

به عنوان مثال، بسته بندی Leafs توسط Snoop درک خوبی از طراحی چاپ با استفاده قابل توجه از رنگ ها برای جذب مخاطب را به نمایش می گذارد.

یک ساختار جعبه محبوب که بسیاری از آنها برای محصولات تجارت الکترونیکی استفاده می شوند، جعبه های پستی هستند. جعبه های پستی یک راه عالی برای گنجاندن یک عنصر شگفت انگیز در بسته بندی شما هستند.

✅ شما نباید تنها جعبه های بسته بندی بسازید که از محصول در برابر آسیب محافظت کند. با شکل بسته بندی محصولاتی که می سازید خلاق باشید. شکل جعبه نه تنها باید منحصر به فرد باشد بلکه باید جذاب باشد.

مشتریان
مشتریان

تجربه باز کردن جعبه

جدا از طراحی، تجربه خریدار را نیز در نظر بگیرید.

باید در نظر داشته باشید که چه جنبه‌ای از طراحی باعث می‌شود مشتری بسته‌بندی را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارد و همچنین ارزش آن را برای پول خوب در نظر بگیرید.

و همچنین باید در نظر بگیرید که چه جنبه ای از طراحی باعث می شود مشتری بسته بندی را بپسندد و جذب آن شود.

سعی کنید از عناصر حسی مانند استفاده از رنگ های خاص برای ایجاد واکنشهای خاص به مغز انسان استفاده کنید (به عنوان مثال، از رنگ سبز بیشتر برای محصولات طبیعی و ارگانیک یا سفید و سیاه خالص استفاده کنید تا جلوه ای مینیمالیستی و مرموز ایجاد کند).

سایر عناصر حسی که می توان اضافه کرد شامل صدا و بو است. شما می خواهید مشتریان خود را قبل از اینکه به محصول برسند، یک تجربه کامل از باز کردن جعبه را تجربه کنند و یک اثر ماندگار ایجاد کند و دلیلی برای اشتراک گذاری آنها در رسانه های اجتماعی شان باشد.

به رنگ جعبه بسته بندی توجه کنید!

صرف نظر از نوع یا ماهیت محصولی که ارائه می کنید، استفاده از جعبه های بسته بندی چاپ شده با رنگ های درجه یک و بسیار جذاب آن محصول را خاص تر می کند. این علم موشک نیست، بلکه این است که چگونه همه چیز برای مردم کار می کند. چیزهای زیبا نظر ما را به خود جلب می کند، بنابراین وقتی جعبه های بسته بندی با رنگ های زیبا و هیجان انگیز بسازید، همین اتفاقی می افتد.

✅ اگر می خواهید مشتریان عاشق محصول شما شوند، نه تنها باید به بسته بندی محصولات برای محافظت از آنها دقت کنید، بلکه باید به ظاهر بسته بندی نیز به عنوان یک نگرانی اساسی نیز توجه داشته باشید. قاب های بسیار جدید با رنگ های روشن و جذاب خلق کنید. برای رویدادهای خاص مانند روز ولنتاین، محصولات بسته بندی شده در جعبه های قرمز رنگ مطمئناً قلب خریداران روز ولنتاین را به دست خواهند آورد.

رنگ نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. بسیاری از شرکت های چاپ حرفه ای از تکنیک های رنگی پیشرفته و مدرن مانند رنگ های CMYK و PMS استفاده می کنند که باعث می شود جعبه های بسته بندی آنها متمایز شود.

مشتریان
مشتریان

تصویر سازی

رنگ تنها چیزی نیست که می تواند برای مشتریان جذاب باشد، بلکه تصاویر نیز هستند. هنگام ایجاد جعبه های بسته بندی، می توانید از تصاویر بسیار جذاب برای ارسال پیامی قوی در مورد محصول به مشتریان استفاده کنید.

تصویر باید روشن و واضح باشد و روی جعبه‌های بسته‌بندی نیز به صورت پررنگ چاپ شود تا منحصربه‌فرد و جذاب باشد.

✅ تصویر مورد استفاده برای جعبه های لوازم آرایشی می تواند به عنوان مثال از افراد مشهور یا مدل ها باشد. در مورد تصویر نباید شکی وجود داشته باشد. برای بسته بندی مورد استفاده برای بسته بندی و توزیع محصولات مورد استفاده کودکان، افزودن تصاویر شخصیت های کارتونی مورد علاقه می تواند آنها را عاشق محصول شما کند.

مشتریان
مشتریان

مفید بودن جعبه های بسته بندی

اکثر مردم پس از استفاده کامل از محتوا، دوست دارند از جعبه های بسته بندی خود برای چیزهای دیگر استفاده کنند. آنها می توانند از آن برای نگهداری سایر اقلام ارزشمند استفاده کنند. بیشتر آنها از آن برای نگهداری جواهرات و سایر اشیاء با ارزش کوچک استفاده می کنند که در صورت عدم نگهداری صحیح ممکن است گم شوند.

در این صورت، مشتریان عاشق محصولاتی می‌شوند که در جعبه‌هایی بسته‌بندی شده‌اند و می‌توانند از آن‌ها برای نگهداری اقلام دیگر استفاده کنند. به دلیل منحصربه‌فرد بودن جعبه‌های بسته‌بندی، ممکن است خرید محصول برای آنها جذاب باشد.

✅ جعبه های بسته بندی را با اندازه ای بسازید که در نهایت محصول را ذخیره کند. همچنین جعبه باید به اندازه کافی محکم باشد تا وزن محصول در قفسه را تحمل کند. جعبه می تواند مستطیل یا مربع باشد. اما هنگام قرار دادن در قفسه یا زمانی که وسایل دیگر در آن قرار می گیرند باید پایدار باشد.

اگر جعبه بسته بندی از نوعی است که مشتریان می توانند از آن استفاده کنند، سعی کنید آن را برای این منظور مناسب کنید، حتی اگر به فکر محافظت مقرون به صرفه از محتوا هستید.

مشتریان
مشتریان

کیفیت جعبه بسته بندی

کیفیت مقوای استفاده شده در جعبه نیز می تواند مشتریان را عاشق محصول شما کند. مشتریان بر این باورند که محصولات بسته بندی شده در جعبه هایی از مواد باکیفیت، کیفیت بهتری دارند.

✅ مطمئن شوید که جعبه های سفارشی محصول با کاغذ مقوایی با کیفیت بالا ساخته شده اند. ارزش محصول شما زمانی افزایش می یابد که آن را بسته بندی می کنید و آن را در جعبه های سفارشی ساخته شده از مواد درجه یک تحویل می دهید.

اگر بسته بندی ضعیف باشد، احتمال عدم مشاهده محصول وجود دارد. اغلب یک فرد بر اساس اولین برداشت و تجربه کلی از بسته خرید می کند.

شما باید به این دقت کنید که مشتری از چه جنبه ای از طراحی خوشش می آید  تا بسته بندی را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارد و آن را ارزش مناسبی برای پول خود در نظر بگیرید.

فرایندهای اضافی دیگر

مزایای فرآیندهای اضافی مانند برش قالب ویژه، فویل مهر زنی، برجستگی یا جداسازی و موارد دیگر را در نظر بگیرید. با کمک این عناصر می‌توان حس لوکس‌تری را به محصول اضافه کرد بدون اینکه هیچ تلاش اضافه ای شود.

مشتریان
مشتریان

درج های بسته بندی و تبلیغاتی

درج بسته بندی یکی از راه هایی است که از طریق آن می توانید به طور غیرمنتظره ای مصرف کننده را شگفت زده کنید. با کمک معاملات مختلف، تخفیف‌ها یا یادداشت تشکر شخصی؛ شما می توانید احساس حسن نیت ایجاد کنید. علاوه بر این، تقسیم کننده های بسته بندی نیز می توانند به چیدمان منظم محصولات شما کمک کنند. بدون یکی، محصول مستعد آسیب است و قرارگیری محصول خوشه ای جذاب نخواهد بود.

مشتریان
مشتریان

خدمات خاص

بسته بندی جزء مهمی از برند، فروش و تلاش های بازاریابی شما است. اگر عاشق بسته بندی خود نیستید، یا بسته بندی شما مشتریان را جذب نمی کند، وقت آن است که در بسته بندی خود تجدید نظر کنید. چه نیاز به تجدید داشته باشید و چه نیاز به ایجاد یک مورد قوی تری با بسته بندی خود داشته باشید، داشتن بسته بندی محصولی که مصرف کنندگان را درگیر می کند و به مشتریان قدیمی تبدیل می کند، نیازمند تخصص و نوآوری است که فراتر از اصول اولیه است.

با یک متخصص بسته بندی در صنعت کارتن تماس بگیرید تا در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا طرح های بسته بندی خیره کننده ای را ایجاد کنید که کل بسته بندی را برمی انگیزد، صحبت کنید!

آیا به دنبال طراحی جعبه های بسته بندی خود و ارائه بهترین تجربه برای مشتریان خود هستید؟ از کمترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت خدمات از طراحی اولیه تا تولید نهایی، محصولات کارتن صنعت را بررسی کنید. برای خرید کارتن بسته بندی می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین از این شرکت سفارش های خود را سریع ثبت نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *