کارتن سازی

کارتن سازی


Rate this post

مزایای کارتن های بسته بندی

در این نوشتار مزایای کارتن های بسته بندی مورد بررسی قرار می گیرد. برای اینکه با مزایای این کارتن ها بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های ساختاری آنها ضمن ارائه طیف وسیعی از مزایا ، آن را به یک راه حل ایده آل برای بسته بندی تبدیل می کند. در نتیجه ، تولیدکنندگان به طور فزاینده ای به کارتن های بسته بندی به عنوان ابزاری برای حمل ، ذخیره و بازاریابی محصولات خود روی می آورند. بهترین چیز در مورد ساخت کارتن این است که می توان مزایای آنها را برای کل چرخه عمر محصول و سایر موارد حفظ کرد. در ادامه به مزایای کارتن های بسته بندی بیشتر خواهیم پرداخت.

ارائه طیف گسترده ای از قالب های ساختاری

کارتن به تولیدکنندگان و دارندگان مارک امکان تولید طیف گسترده ای از قالب های ساختاری را می دهد. با توجه به نیازهای محصول و مصرف کنندگان آن ، طراحی های مدرن کارتن امروزی یک عنصر طراحی را به کل ارائه می دهند. این شامل چاپ دو طرفه ، گرافیک با وضوح بالا و اشکال کارتن است که استفاده از آن را به عنوان یک بسته افزایش می دهد. بسته بندی کارتن بیش از هر طرح بسته بندی دیگری مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

مشتری دوستی

برای کاربر نهایی ، کارتن ها مزایای مختلفی را ارائه می دهند. در مرحله اول ، آنها به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی مشخص و مشخص عمل می کنند که مصرف کننده را از محصول آگاه می کند. به عنوان مثال با بسته بندی مواد غذایی ، این برچسب کارتن است که از مزایای رژیم غذایی و گزینه های تغذیه ای خبر می دهد. طرح های تاشو امکان بسته بندی آسان و باز بسته شدن را فراهم می کند که طول عمر محصول را افزایش می دهد.

خوش فروش بودن

تولیدکنندگان و خرده فروشان محصولات نیز با بسته بندی مقوایی از مزیت زیادی برخوردار می شوند. کارتن های کاغذی چیدن ، ذخیره سازی و ارائه محصولات را آسان می کنند. کارتن ها از نظر فضایی بیشتر کارآمد هستند و همچنین می توانند برای بازیافت تجزیه شوند. سرانجام ، تولیدکنندگان کارتن سطح وسیع تری را بدست می آورند که فرصتی برای برقراری ارتباط با مصرف کننده است. این امر تا حد زیادی بر تصمیم خرید تأثیر می گذارد.

دوستدار محیط زیست

  • برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان فزاینده از نظر زیست محیطی ، مقوا بهترین انتخاب است. آنها غیر سمی هستند و می توانند دوباره مورد استفاده قرار گیرند.
  • از دیگر ویژگی های این کارتن ها می توان موارد زیر را نام برد:
  • قابل بازیافت – بسته بندی کارتن نسبت به سایر مواد بسته بندی بهترین فرصت بازیافت را دارد.
  • تجدید پذیر – با اکثر طرح های بسته بندی ، مواد اولیه تولید بسته پس از استخراج از طبیعت قابل جایگزینی نیست. با این حال ، الیاف چوب می تواند به طور پایدار تجزیه شده و به زمین ارسال شود.
  • پایدار – پایداری توسط توانایی محصول برای تأمین نیازهای امروز و به خطر انداختن پتانسیل آینده تعریف می شود. مقوا ، در این سطور ، یک راه حل کاملاً پایدار است ، همانطور که توسط شورای بسته بندی مقوا ارائه شده است.

مزایای دیگر کارتن های بسته بندی عبارتند از:

وزن سبک – کار با آن راحت است

ارزان – مقرون به صرفه تر از سایر گزینه ها

قابل شکل پذیر – می تواند به هر نوع شکل قالب شود

دسترسی راحت – به راحتی در دسترس است

سخن پایانی

استفاده از جعبه های کارتنی همیشه برای ارزان بوده و بهترین ابزار برای بسته بندی است. با این وجود ضروری است که مارک ها به سراغ تولیدکنندگان کارتن بروند که بتوانند این مزایا را در طراحی بکار برند و ارتباط بیشتری با بسته داشته باشند.

شرکت صنعت کارتن در راستای احترام به مشتریان انواع کارتن های بسته بندی را در انواع سایزها و ابعاد به مشتریان عرضه می کند. برای خرید کارتن بسته بندی می توانید از طریق آنلاین و یا به صورت حضوری محصولات را در طول روز سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *