خرید کارتن ارزان
خرید کارتن ارزان

برای خرید کارتن ارزان می توانید روی صنعت کارتن حساب باز کنید. صنعت کارتن سازی یکی از مهم ترین صنایعی است که به سرعت در حال رشد است چون بسیاری از موسسات تولیدی به بسته بندی محصولات خود متکی هستند، بنابراین تقاضای زیادی برای این محصول در بازارهای جهانی وجود دارد.

امروزه در بازار، بسته بندی کالا نقش برجسته ای در بازاریابی و فروش محصولات به عهده دارد به طوری که حتی اگر محصولی از کیفیت بالایی برخوردار باشد اما از بسته بندی مناسبی برخوردار نباشد، عملا آن محصول به فروش نمی رسد.

در این شرایط، شرکت هایی سهم بیشتری از فروش را بر عهده دارند که هم قیمت مناسبی دارند و هم توجه ویژه ای به کیفیت بسته بندی خود کرده اند. پس می توان گفت نیاز است تا این شرکت ها با خرید عمده کارتن از منابع و شرکت های تولیدی درجه یک، بهترین و مناسب ترین کارتن را با قیمتی مناسب و ارزان، برای محصول خود انتخاب نمایند تا  افزایش مشتری و افزایش فروشی مستمر را در پی داشته باشد. همچنین در قیمت نهایی محصول تاثیر زیادی نداشته باشد که موجب گرانی بیش از حد محصول شود.

عوامل موثر بر قیمت کارتن بسته بندی

شرکت صنعت کارتن اقدام به تولید کارتن های ۳ لایه و ۵ لایه با کیفیت بالا نموده است. این شرکت طبق سفارش و نیاز افراد محصولات سفارشی آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل آنان می دهد. این شرکت بسیاری از بخش ها مانند کارخانه های مواد غذایی، کارخانه های تولید مواد دارویی و آرایشی، شرکت ها و کارخانجات شیمیایی، فروشندگان میوه و همچنین کارخانه های تولید دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی و لوازم خانگی، مواد شوینده و صابون را هدف قرار داده است و کارتن های مورد نیاز آن ها را به صورت عمده تولید می کند.

خرید کارتن ارزان از جمله دغدغه هایی است که شرکت ها برای به فروش رسیدن محصولاتشان به آن توجه می کنند.

اگر قصد دارید کارتن ارزان قیمت تهیه کنید باید به عوامل زیر توجه کنید.

نحوه محاسبه قیمت کارتن به موارد متعددی بستگی دارد تا بتوان قیمت دقیقی را اعلام نمود و این موارد شامل :

  1. تیراژ کارتن
  2. سایز یا ابعاد کارتن
  3. ورق کارتن و مواد اولیه
  4. چاپ کارتن
  5. لب چسب یا دوخت کارتن

خرید کارتن ارزان: توجه به تیتراژ کارتن

اولین و مهم ترین بخش در محاسبه قیمت کارتن، تیراژ کارتن مصرفی می باشد که بسیار تاثیرگذار است.

در بررسی قیمت کارتن یکسری از هزینه ها به عنوان هزینه ثابت می باشد.

چه بخواهید یک عدد کارتن تولید کنید و یا بخواهید صد هزار عدد کارتن تولید کنید.

خرید کارتن ارزان با قیمت مناسب
خرید کارتن ارزان با قیمت مناسب

که شامل مواردی مانند قیمت قالب در کارتن هایی که با برش نمی توان آنها را تولید نمود، هزینه کلیشه ژلاتینی در چاپ فلکسوگراور کارتن، هزینه شابلون گیری در چاپ سیلک، هزینه زینک در چاپ افست برای تولید کارتن های لمینیتی، بنابراین با توجه به هزینه های ثابت این هزینه ها می تواند در تیراژ یک عدد تقسیم شود و در تیراژ ۱۰۰ هزار عدد پس تیراژ اولین بخش در محاسبه و اعلام قیمت کارتن می باشد.

سایز یا ابعاد کارتن

خرید کارتن ارزان به عوامل متعددی بستگی دارد. اولین مورد تیراژ کارتن می باشد. و اما مورد بعدی سایز و ابعاد کارتن است که این مورد نیز به نوبه خود در قیمت گذاری کارتن مهم است.

برای اعلام دقیق استعلام نمی توان براساس حدس و گمان قیمت تقریبی اعلام نمود زیرا به دلیل ابعاد استاندارد کاغذها و ورق ها و همینطور با توجه به سایز دقیق کارتن می توان قیمت را محاسبه نمود.

و با محاسبه کمترین میزان پرت و ضایعات کاغذ که به صرفه باشد اندازه تقریبی و حدس گمانی سبب می شود که استعلام یا پایین تر و یا بالاتر از مقدار واقعی اعلام شود و این افزایش قیمت گاهاً به دلیل اینکه نوع ماشین چاپ و دیگر خدمات متفاوت است به کلی وارد فاز و سایز دیگری می شود و ممکن است برای یک سانت اضافه ابعاد گاها قیمت کارتن تا دو برابر افزایش قیمت داشته باشد .

در محاسبه و اعلام قیمت کارتن نوع کارتن اهمیت دارد.

کارتن لمینیتی با کارتن معمولی از نظر قیمت باهم متفاوت اند. کارتن لمینیتی فرآیند تولید بیشتری نسبت به کارتن های معمولی دارد که شامل: نوع چاپ، فرآیند لمینیت، نوع روکش روی کاغذ که همه اینها باعث افزایش قیمت خواهد شد.

ورق کارتن و مواد اولیه

نوع مواد اولیه در تولید کارتن نیز روی قیمت کارتن تاثیر گذار است.

کارتن می تواند لمینیتی باشد که با کاغذ گلاسه یا مقوای پشت توسی تولید می گردد. و از ورق به اصطلاح سینگل در آن بکار میرود.

یا ورق سه لایه و ۵ لایه و … هم می تواند در آن بکار رود، همچنین کارتن معمولی که از ورق سه لایه، ورق پنج لایه، ورق هفت لایه و… درآن استفاده می شود همین ورق ها یا سینگل مورد استفاده نیز می تواند از جنس کرافت لاینر بازیافتی و… باشد که از عوامل موثر بر روی قیمت کارتن می باشد.

چاپ کارتن

کارتن می تواند بصورت چاپ نشده هم مورد استفاده قرار گیرد تا از هزینه ها کم شود اما این گزینه پیشنهاد نمی گردد.

برای چاپ کارتن می توان از چاپ افست، چاپ سیلک، چاپ فلکسوگراور استفاده نمود که مقدار مرکب مصرفی و ابعاد طرح و سایز کارتن از دیگر مواردی می باشد که روی قیمت کارتن تاثیر به سزایی دارد.

لب چسب یا دوخت کارتن

در انتها پس از فرآیند دایکات کارتن یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در قیمت کارتن، لب چسب یا دوخت آن است.

 اغلب کارتن ها بعد از دایکات نیاز به لب چسب دارند اینکه این لب چسب با چه نوع چسبی انجام شود بسیار تاثیر گذار روی قیمت آن می باشد که چند سانت لب چسب دارد، دوتکه یا یک تکه می باشد، لاک باتم می باشد یا ته قفلی بدون چسب و همچنین تعداد منگنه ای که برای دوخت کارتن مورد نیاز است، تمام این موارد موثر در قیمت کارتن می باشد.

خرید کارتن ارزان از صنعت کارتن

خرید اینترنتی امروزه حجم بالایی از خرید و فروش ها را به خود اختصاص داده است.

و شما با مراجه به شرکت پست متوجه می شوید که حجم زیادی از مرسوله هایی که وارد پست می شوند مربوط به خرید های اینترنتی است. عرضه کنندگان انواع کارتن و بسته بندی هم از این فضا و پتانسیل در حد خود استفاد کرده و خدمات و محصولات خود را به صورت غیر حضوری انجام می دهند.

خرید اینترنتی کارتن توسط فروشندگان مجازی یا اینترنتی از رونقی بالا برخوردار است و روز به روز نیز حجم معاملات آن رو به افزایش است.

خرید عمده کارتن به صورت اینترنتی از طریق سایت تولیدی ها و فروشنده عمده این محصول قابل انجام می باشد. انواع کارتون ها و خدماتی که صنعت کارتن ارائه می دهد عبارتند از :

  • فروش کارتن ارزان و قیمت مناسب به صورت خرده
  • امکان خرید عمده کارتن به صورت غیر حضوری
  • ارائه خدمات طراحی و چاپ کارتن
  • فروش جعبه مقوایی آماده در انواع مختلف
  • و…

خرید کارتن ارزان (دست دوم)

افرادی که به دنبال خرید کارتن دست دوم هستند به گروه های زیر تقسیم بندی می شوند :

  • افرادی که قصد اسباب کشی دارند.
  • شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل و اسباب کشی.
  • برخی صادر کنندگان داخلی و خارجی

برخی شرکت ها و افراد با جمع آوری کارتن های دست دوم و فروش آنها به نوعی واسطه فروش کارتن دست دوم محسوب می شوند و کسب درآمد می کنند.

خرید عمده کارتن دست دوم و ارزان توسط شرکت های صادر کننده کالا که با خطوط هوایی به این کار مشغول هستند نیز انجام می شود و بیشتر به خرید کارتن های خاصی به نام فریت بار اقدام می کنند. کارتون های فریت بار مخصوص حمل بار خطوط هوایی است و نوع دست دوم آن در بازار به فروش می رسد.

در بحث خرید کارتن های دست دوم فروش کارتن موزی از بیشترین مقدار فروش برخوردار است و مقاومت بالای آن و ابعاد مناسب از دلایل این امر می باشد.

خرید کارتن های باکیفیت و قیمت مناسب در صنعت کارتن

هدف شرکت تولید کارتن های با کیفیت بالا برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون محصولات مقوایی توسط بخشهای هدف می باشد. این در تمام مراحل تولید از جدیدترین خطوط تولید استفاده می کند و خط دنده اتوماتیک از چندین دستگاه متصل شده و کارتن ۳ لایه و ۵ لایه را تولید می کند. کارتن های چند لایه قدرت مقاومت در برابر ضربات و مقاومت در برابر پارگی را دارد و کارخانه کارتن در زمینه تولید و تولید این نوع کارتن ها بسیار فعال می باشد. توجه به نیاز مشتری فرایند چاپ بر روی کارتن ها با کیفیت بالا انجام می شود.

خرید کارتن ارزان و با کیفیت
خرید کارتن ارزان و با کیفیت

صنعت کارتن یکی از صنایع مهم و کاربردی محسوب می شود. بیشتر شرکت های تولیدی به دلیل مقاومت کارتن های چند لایه در برابر مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر پارگی، به بسته بندی بندی محصولات خود روی می آورند. در شرکت صنعت کارتن انواع کارتن های چند لایه با اشکال مختلف و همچنین ضخامت مورد نیاز مشتریان ساخته می شود. این شرکت در راستای عرضه مستقیم محصولات خود امکان ارسال محصولات خود به سراسر کشور را فراهم کرده است. به طوری که مشتریان پس از ثبت سفارش محصولات مورد نظر خود می توانند آن ها را در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرند. برای خرید کارتن تهران می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی محصولات خود را سفارش دهید.  برای ثبت سفارش تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۸۰۴۹۶۸ تماس بگیرید.

خرید کارتن ارزان از شرکت صنعت کارتن

برای استعلام قیمت کارتن ها ابتدا باید ابعاد کارتن و همچنین نوع کارتن را به شرکت کارتن سازی اطلاع دهید. شرکت صنعت کارتن امکان استعلام قیمت کارتن را به صورت آنلاین فراهم کرده است و می توانید از بخش محاسبه آنلاین قیمت کارتن این کار را به راحتی انجام دهید. این سیستم هوشمند قیمت گذاری این امکان را برای شما به وجود می آورد که قیمت کارتن در لحظه تعین شود و به راحتی آن را با سایر شرکت ها مقایسه نمایید. برای خرید کارتن ارزان می توانید به صورت آنلاین ثبت سفارش خود را انجام دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل و یا مکانی که شما مشخص می کنید تحویل بگیرید.

✅کارتن ارزان برای بسته بندی از کجا سفارش بدهم؟!

اگر سفارش شما عمده است، برای خرید کارتن ارزان روی صنعت کارتن حساب باز کنید. می توانید با شماره 09123804968 تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

✅چه عواملی روی قیمت خرید کارتن تاثیرگذار هستند؟

عواملی همچون ابعاد (طول، عرض و ارتفاع)، جنس کارتن، نحوه سفارش، طراحی و نوع چاپ و هم چنین تیراژ پک ها بر قیمت کارتن موثر اند.

✅برای ثبت سفارش و خرید کارتن ارزان چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

ابعاد محصول(طول، عرض، ارتفاع)، مدل جعبه، نوع چاپ، نوع پوشش، تعداد تیراژ جعبه برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی مورد نیاز است.

✅چطور بدانیم چه کارتنی را برای محصولمان سفارش بدهیم؟

در بیشتر موارد بر اساس سایز محصول و وزن آن نوع کارتن و ترکیب آن مشخص می گردد.
و رعایت این موضوع به مشتری کمک می کند هم هزینه بیشتری برای جعبه نپردازد و هم با هزینه کمتری کارتنی با کیفیتی بالا سفارش دهد.
همچنین از تولید جعبه با استقامت کم برای محصول جلوگیری میکند. گذشته از همه ی این موارد مشاوره ی ما در صنعت کارتن رایگان است. با ما در تماس باشید. 👌😁