ویژگی های جعبه های بسته بندی اسباب بازی

ویژگی های جعبه های بسته بندی اسباب بازی


Rate this post

ویژگی های جعبه های بسته بندی اسباب بازی

جعبه های بسته بندی اسباب بازی باید دارای ویژگی های خاصی باشند به طوری که علاوه بر ایمن نگه داشتن بچه ها بتواند آن ها را نیز جذب خود کند و خاطره ای خوب برای  آن ها رقم بزند. در ادامه با ویژگی های جعبه های بسته بندی اسباب بازی بیشتر آشنا خواهیم شد.

استحکام جعبه های بسته بندی اسباب بازی

ضروری است که تمام بسته بندی های اسباب بازی ها محکم باشند و پاره و شکسته نشوند. در حین حمل و نقل ، بسته ها می توانند فشار ، پرتاب و چرخش زیادی داشته باشند که باعث آسیب دیدن اسباب بازی می شود. روکش های پلاستیکی و سخت می تواند اسباب بازی ها را در بسته بندی ایمن کند.

پلمپ بودن اسباب بازی ها

هیچ کس دوست ندارد اسباب بازی ای را که توسط شخص دیگری باز و یا دستکاری شده است خریداری کند. بنابراین ، مهم است که شرکت های تولید کننده اسباب بازی کالای خود را به گونه ای بسته بندی کنند که هیچ کس نتواند آن را بیرون بیاورد ، یا به آن آسیب برساند.

رنگارنگ و جذاب بودن اسباب بازی ها

طراحی عالی برای جذب مخاطب هدف است ، بنابراین طراحان گرافیک نقش مهمی در بسته بندی اسباب بازی های سفارشی یک محصول دارند. معمولاً قسمت پشتی دارای جزئیات محصول است ، در حالی که قسمت جلویی با اسباب بازی در موقعیت های واقعی و گرافیک جذاب رنگارنگ تر است.

انواع مختلف بسته بندی اسباب بازی موجود چیست؟

در این بخش با انواع مختلف بسته بندی اسباب بازی آشنا خواهیم شد.

بسته بندی مقوایی با ورق پلاستیک

نوع بسیار معمول بسته بندی اسباب بازی های سفارشی استفاده از مقوایی است که با تصاویر جذاب از اسباب بازی ، نام تجاری و جزئیات آن چاپ شده است. این اسباب بازی توسط ورق های پلاستیکی که در قسمت خالی کارتن ها چسبانده شده اند دیده می شود. این مشتری را قادر می سازد تا کالای داخل آن را ببیند و همچنین وزن کمی دارد. این نوع بسته بندی اسباب بازی به راحتی برای بچه ها باز می شود و همچنین رنگارنگ تر است.

کارتن ساده بسته بندی اسباب بازی

این نوع بسته بندی فقط با چاپ جعبه اسباب بازی و بدون ورق شفاف PVC انجام می شود. تمام جزئیات روی بسته آورده شده است و در هر دو قسمت به طور ایمن بسته شده است. مزیت آن این است که سازگار با محیط زیست است ، وزن کمی دارد و گزینه ارزانتری برای چاپ جعبه اسباب بازی سفارشی است.

کارتن بسته بندی شرکت صنعت کارتن

بسته بندی اسباب بازی ها می تواند بسته به نوع محصول و همچنین بودجه اختصاص یافته برای بسته بندی و نوع استفاده سازمان از پایداری و محیط انتخاب شود. با در نظر گرفتن همه این موارد و مخاطبان هدف ، انتخاب برای چاپ بسته بندی جعبه اسباب بازی سفارشی آسان تر است.

شایان ذکر است شرکت صنعت کارتن توانایی تولید و عرضه هر نوع کارتن از جمله جعبه های بسته بندی اسباب بازی را در هر سایز و ابعادی دارا می باشد. برای خرید کارتن اسباب بازی می توانید به دو صورت حضوری و آنلاین محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *