بسته بندی پسته به صورت اصولی برای فروش بیشتر

بسته بندی پسته به صورت اصولی برای فروش بیشتر

در این مقاله عوامل موثر بر بسته بندی پسته به صورت اصولی برای فروش بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات ضروری در این زمینه با ما همراه باشید.

بین مردم ایران پسته به عنوان طلای سبز شناخته می شود و به عنوان کالای مهم در هر دو نوع تغذیه ای و اقتصادی در نظر گرفته می شود. پسته در قلب هر ایرانی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. پسته را می توان در هر خانوار ایرانی یافت زیرا با گردهم آوردن خانواده ها بخشی از فرهنگ ایرانی شده است و مشاهده می شود غذای خوشمزه ای به مهمان ارائه می شود.

بسته بندی محصولات بسیار تأثیرگذار است زیرا به خریداران و مصرف کنندگان نشان می دهد که چرا محصول و نام تجاری شما متمایز است. یكی از اصلی ترین نقایصی كه صادرکنندگان پسته ایران برای بهبود آن نیاز دارند ، سیستم معیوب بسته بندی است. بسیاری بر این باورند که خود محصول و عملکرد مهمتر از بسته بندی است اما واقعیت این است که بسته بندی نقش بسزایی در شکست یا موفقیت در فروش و بازاریابی در سراسر جهان دارد.

هدف بسته بندی پسته

هدف اصلی بسته بندی محصول محافظت از محصول داخل بسته بندی در برابر هر نوع آسیب است. بسته بندی جامد و بادوام نه تنها از پسته و مغز پسته در حین انتقال از کارخانه ما به خرده فروشان محافظت می کند ، بلکه از آسیب دیدن آن در حالی که مغز پسته و پسته در قفسه های خرده فروشی نشسته است جلوگیری می کند.

شرکت صنعت کارتن انواع کارتن های باکیفیت را برای مغز پسته طراحی کرده است. از آنجا که مغز پسته بسیار آسیب پذیر است و با بلند کردن و جابجایی آنها می تواند شکسته شود ، بنابراین بسته بندی باکیفیت برای محافظت از مغز پسته در برابر هر گونه آسیب ضروری است. برای خرید کارتن بسته بندی با کیفیت می توانید با این شرکت تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

صادرات پسته ایرانی

پسته ایرانی در پوسته در مقایسه با مغز پسته آسیب پذیری کمتری دارد ، زیرا پوسته خارجی از هسته پسته محافظت می کند و نمی تواند به راحتی شکسته شود ، بنابراین بسته بندی پسته ایرانی در پوسته می تواند در کارتن ها باشد. برخی از خریداران ترجیح می دهند پسته را به صورت پوسته در کارتن تحویل بگیرند ، زیرا به این نوع بسته بندی عادت دارند و یا ممکن است برای تخلیه ظروف از زحمتکشی استفاده نکنند و برای تخلیه از بالابر نیز استفاده می کنند ، بنابراین به کارتن هایی با پالت نیاز دارند. بنابراین ، ما به تمام رفتارهای خرید احترام می گذاریم و بسته بندی های مختلفی را برای خریداران مختلف با الزامات مختلف ایجاد کرده ایم.

ما چندین تحقیق و تجزیه و تحلیل در مورد طراحی بسته بندی انجام دادیم و بسیاری از عوامل از جمله ، اعتقادات و آیین های مشتری ، رفتارهای خرید ، معنای رنگ در کشورهای مختلف و غیره مورد بررسی قرار گرفتند. در نتیجه ، طراحی بسته بندی ما به عنوان بهترین بسته بندی سال در ایران شناخته شد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *