انتخاب شرکت بسته بندی

انتخاب شرکت بسته بندی


Rate this post

برای انتخاب شرکت بسته بندی سفارشی مناسب باید نکاتی را در نظر بگیرید. در ادامه این مطلب از صنعت کارتن موارد را به صورت دقیق توضیح داده ایم. همراه ما باشید.👌😁

بسته بندی مهم است. بدون آن، محصولات شما راهی برای دستیابی به مشتریان شما ندارند. و بدون بسته بندی با کیفیت مناسب، محصولات شما دست نخورده و بدون آسیب به دست مشتریان شما نخواهند رسید.

پس چگونه می‌توانید از چنین چیزی اطمینان حاصل کنید؟ با انتخاب شرکت بسته بندی مناسب برای کسب و کار شما و نیازهای بسته بندی حمل و نقل آن.

اما همه ارائه دهندگان بسته بندی به یک اندازه در کسب و کار خود موفق نمی شوند. در اینجا 9 نکته وجود دارد که باید در انتخاب شرکت بسته بندی در نظر داشته باشید.

9 نکته برای انتخاب شرکت بسته بندی مناسب

زمانی را به خاطر بسپارید که چیزی را صرفاً به این دلیل که بسته بندی آن زیبا بود خریدید! خوب، این پدیده بیشتر از آنچه فکر می کنید رخ می دهد. بسته بندی قبلاً ظرفی بود که محصول را در خود جای می داد و یک برچسب که به شما می گوید آن چیست. در شکل خام، تنها هدف از بسته بندی اطمینان از محافظت از محصول و تحویل ایمن به مشتریان بود.

بسته بندی در حال حاضر به عنوان یک فروشنده خاموش در نظر گرفته می شود که می تواند تمام ارزش های شرکت را با گزارش های تحقیقاتی که بیش از 70٪ از مصرف کنندگان بسته بندی را عامل مهمی در تصمیم گیری خرید خود می دانند، به اشتراک بگذارد. طراحی لیبل اکنون باید جذاب و کاربردی باشد تا موفق تلقی شود.

شرکت‌هایی که هدیه‌ای مانند بسته‌بندی دارند، به مشتریان خود احساس خاص بودن می‌دهند که به معنی خریدهای مکرر بیش از 60 درصد از مردم است.

بسته بندی خوب نشانه ای از جزئیات محور بودن و قابل اطمینان بودن شرکت است که حتی می تواند خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهد.

پس از درک اهمیت بسته بندی محصول سفارشی، باید بررسی کنیم که چه چیزی در انتخاب شرکت بسته بندی مهم است و بازاریاب ها در فرآیند انتخاب شرکت بازاریابی چه چیزهایی را باید در نظر داشته باشند. عوامل زیر برای انتخاب شرکت بسته بندی سفارشی مناسب در نظر گرفته شده است.

1. بسته بندی با کیفیت

یک محصول نهایی با کیفیت بالا باید معیار و اولویت باشد. اطمینان حاصل کنید که شرکت بسته بندی شما از فرآیندها و روش های موثر برای کالیبره کردن، کنترل و حفظ استانداردهای بالا استفاده می کند. آیا آنها به طور منظم بازرسی، اندازه گیری و آزمایش تجهیزات خود را انجام می دهند؟

بسته بندی صنعت کارتن به استانداردهای کیفیت بالا پایبند است و به طور مستمر در حال پیگیری و سرمایه گذاری در فناوری های جدید برای اطمینان از عملکرد برتر است. شما می توانید انتظار داشته باشید که مواد و استانداردهای تولید سختگیرانه ای داشته باشید که هر بار منجر به یک محصول با کیفیت می شود.

انتخاب شرکت بسته بندی
انتخاب شرکت بسته بندی

2. خدمات مشتری

خدمات مشتری باید فراتر از رفع نیازهای امروز شما باشد. به دنبال انتخاب شرکت بسته بندی طراحی و تولید بسته بندی باشید که متعهد به فراتر رفتن از انتظارات شما در حال حاضر و برنامه ریزی برای موفقیت شما در آینده باشد.

تیم خدمات مشتری صنعت کارتن متعهد به موفقیت شما و شرکت شما از اولین تماس تلفنی و پس از آن است. تیم فروش و خدمات مشتری قابل اعتماد ما به ارزش های اصلی ما پایبند هستند تا خدمات با کیفیتی عالی ارائه دهند که قابل شکست نیست.

3. دارای تجربه در طراحی گرافیک و سازه

شرکت بسته بندی شما باید در طیف وسیعی از قابلیت ها و راه حل های کلیدی بسته بندی با تجربه باشد. از بسته بندی های خرده فروشی و نمایشگر گرفته تا بسته بندی صنعتی و تخصص طراحی مهندسی، بسته بندی ما می تواند هر طیفی از نیازها را برآورده کند. یک شرکت بسته بندی با خدمات کامل، مانند بسته بندی صنعت کارتن، می تواند در هر مرحله از رشد و توسعه شرکت شما بهتر به شما خدمت کند.

4. طیف وسیعی از مواد و فرآیند ها

مقایسه و تقابل آنچه تولید کنندگان و ارائه دهندگان راه حل برای بسته بندی محصول شما ارائه می دهند، جنبه مهم دیگری برای انتخاب شرکت بسته بندی مناسب برای تجارت شماست.

همانطور که به طور خلاصه بحث شد، دستیابی به کیفیت بالا همیشه به این معنی نیست که شما باید با بالاترین کیفیت مواد را انتخاب کنید. مقایسه گزینه های متریال پیشنهاد شده توسط تولیدکنندگان و ارائه دهندگان، از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا این امر تا حد زیادی در کیفیت محصول نهایی شما تأثیر می گذارد.

متخصصان بسته بندی راهنمایی در مورد بهینه سازی مواد را به شما ارائه می دهند. این بدان معنی است که آنها شما را از طریق انتخاب مواد مناسب برای محصولات شما بر اساس مارک تجاری و مشخصات محصول راهنمایی می کنند.

صرف وقت برای درک آنچه شما از جعبه خود به آنچه نیاز دارید به جای آنچه می خواهید ضروری است.

داشتن این جزئیات اضافی ممکن است 15٪ یا بیشتر از آنچه انتظار دارید هزینه داشته باشد، بنابراین این نکته را بخاطر بسپارید. اگر آماده نیستید که مبالغ زیادی را برای بسته بندی های پیچیده سفارشی بپردازید، انتخاب سازه های بی عیب و نقص و تمرکز بر طراحی آثار هنری استثنایی یک گزینه هوشمندانه است. علاوه بر این، داشتن یک ایده خوب از دامنه قیمت برای هر ماده بسته بندی، به تصمیم گیری شما کاملا کمک می کند.

مطمئن شوید که شرکت بسته بندی شما در زمینه های کاغذی، ساختارها و سبک ها به خوبی آشناست. آنها باید بتوانند فرآیندهای یکپارچه سازی و چاپ گرافیکی ایده آل را تسهیل کنند. نمونه های اولیه ساختاری، انیمیشن ها، رندرهای سه بعدی و آثار هنری نهایی همگی باید برای اطمینان از نتایج با کیفیت بالا ارائه شوند.

5. یک تجربه یکپارچه

با یک شرکت بسته بندی با یک تیم مهندسی و طراحی ماهر ارتباط برقرار کنید تا به تسهیل پروژه شما و کاهش زمان انجام پروژه کمک کند.

به یاد داشته باشید همه شرکت ها خدمات مشابهی را ارائه نمی دهند. تولید کنندگان معمولا به شما خدمات تولیدی را ارائه می دهند. این به این معنی است که شما همچنین باید مهندسین ساختاری را برون سپاری، طراحان آثار هنری و هر گونه خدمات دیگری که نیاز دارید، نیاز به تصمیم گیری های بسته بندی خود داشته باشید. ارائه دهندگان راه حل نه تنها خدمات تولید را ارائه می دهند، بلکه مدیریت چرخه پروژه های جزئی یا کامل را ارائه می دهند. این به این معنی است که آنها توانایی هدایت شما را از طریق فرآیند طراحی بسته بندی، تولید و تدارکات همه در یک مکان دارند.

بهتر است یک شرکت بسته بندی سفارشی پیدا کنید که بتواند تمام خدماتی را که نیاز دارید را پوشش دهد. به این ترتیب شما یک تیم را بر روی راه اندازی محصول خود متمرکز کرده اید.

انتخاب شرکت بسته بندی
انتخاب شرکت بسته بندی

6. کمک به میزان سودمندی

شرکت بسته بندی شما باید به شما در ساده سازی موجودی مدیریت شده، ذخیره سازی و انبارداری محصولات شما کمک کند، در حالی که نیروی انسانی مورد نیاز برای عملیات شما و تمامی معاملات حسابداری را در نظر می گیرد. یک پرسنل حرفه ای و آموزش دیده باید در تمام مراحل زنجیره تامین کمک کارایی ارائه دهند.

7. تنظیم بودجه بسته بندی

محصولات و سفارشات مشتری شما بدون بسته بندی به جایی نمی رسد. اما اگر بودجه شما محدودتر است، باید راه‌هایی برای حل آن پیدا کنید – و انتخاب شرکت بسته‌بندی مناسب به این امر کمک می‌کند. بسیاری از آنها فقط در مقادیر زیاد یا عمده به فروش می رسند، و این احتمالاً برای سود نهایی شما مفید نیست. بنابراین، چه کار می کنید؟

کسب و کار خود را یک شرکت بسته بندی بیابید که حداقل سفارش را ارائه می دهد. شما می‌توانید هزینه‌های خود را پایین نگه دارید و در عین حال سفارش‌های مشتریان خود را به‌درستی با بسته‌بندی‌هایی که شایسته آنهاست تجهیز کنید.

هزینه بسته بندی به عوامل مختلفی از جمله مهندسی سازه، مواد مورد استفاده، تعداد واحدهای تولیدی و سایر موارد بستگی دارد. بر اساس جزئیات پروژه شما، هزینه های بسته بندی می تواند به شدت تغییر کند، در نتیجه بدست آوردن قیمت مشخص در نگاه اول دشوار است.

با این حال، تعیین حداکثر بودجه برای پروژه بسته بندی خود از جمله: مواد، طرح ها، چاپ، تدارکات، حمل و نقل و انبار کردن، می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات بهتری برای پروژه بسته بندی خود بگیرید.

اگر مستقیماً با سازنده ای کار می کنید، آنها بودجه شما را بهینه نمی کنند، آنها به سادگی همان چیزی را که شما سفارش می دهید تولید می کنند. با این حال، ارائه دهندگان راه حل هزینه مواد، چاپ، اتمام و طراحی سازه را بهینه می کنند تا در محدوده قیمت مورد نظر شما قرار گیرند. این بدان معنا نیست که محصولات کم کیفیتی به شما ارائه خواهند داد.

8. برنامه ریزی حجم

برنامه ریزی حجم شامل جزئیاتی مانند مقدار سفارش، برنامه راه اندازی محصول (جدول زمانی) و تنظیم هزینه ها است.

جزئیات پروژه و تصمیماتی که برای بسته بندی محصول شما گرفته شده برای تعیین هزینه ها حیاتی است و به نوبه خود به شما کمک می کند تا آگاهانه در مورد انتخاب شرکت بسته بندی تصمیم بگیرید.

به خاطر داشته باشید که اکثر شرکت های بسته بندی سفارشی به دلیل تنظیم هزینه های تولید، حداقل سفارش را ارائه می دهند.

بنابراین، اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید، ممکن است بخواهید شرکتی را انتخاب کنید که حداقل نرخ سفارش کمتری برای پاسخگویی به نیازهای شما داشته باشد.

برای خرید کارتن می توانید سفارشات خود را به صورت حضوری و یا به صورت غیرحضوری از طریق سایت صنعت کارتن انجام دهید.

انتخاب شرکت بسته بندی
انتخاب شرکت بسته بندی

9. ثبات مالی

در نهایت، باید اطمینان حاصل کنید که شرکت بسته‌بندی که انتخاب می‌کنید محکم و از نظر مالی با ثبات است و آینده قابل اعتمادی را تضمین می‌کند.

هنگام انتخاب شرکت بسته بندی باید به موارد زیادی توجه کرد. چه کسب‌وکار شما کوچک، بزرگ یا جایی در این بین باشد، می‌توانید به بسته‌بندی های ما برای تمام نیازهای بسته‌بندی خود اعتماد کنید.

سوالات متداول در خصوص انتخاب شرکت بسته بندی

✅ برای انتخاب شرکت بسته بندی مناسب چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

برای انتخاب سرکت بسته بندی باید به این نکات دقت کنید: بسته بندی با کیفیت، خدمات مشتری، دارای تجربه در طراحی گرافیک و سازه، مجموعه ای از مواد و فرآیند ها، یک تجربه یک پارچه، کمک به کارایی، پشتیبانی دقیق و …

✅ چگونه برای محصول یک بسته بندی مناسب انتخاب کنیم؟

یک بسته‌بندی مناسب نه تنها باعث ایجاد مصرف کننده می شود، بلکه محصول شما را در حمل و نقل حفظ میکند و همچنین باعث تازه نگه داشتن محصول،مخصوصا در مورد بسته‌بندی صنایع غذایی، می شود.
علاوه بر این شما باید برای انتخاب بسته بندی مناسب خود بودجه و هزینه بسته بندی، پایداری بسته بندی و همچنین اندازه بسته بندی مناسب خود را در نظر بگیرید.

✅ چگونه می توانیم بهترین شرکت بسته بندی را انتخاب کنیم؟

به طور قطع به هنگام جستجو برای یافتن بهترین شرکت با گزینه‌های زیادی مواجه می‌شوید. بسیار مهم است که با تحقیقات کافی بهترین مورد را برای همکاری با کسب و کار خود انتخاب کنید. شرکت صنعت کارتن در خدمت شماست.
با تماس با مشاورین ما می توانید بهترین انتخاب خود را بسته بندی محصول خود داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *